2015. május 12., kedd

???

Sokszor vártam életemben, és most újra várok...
Azt mondták a nálam elmésebb, tapasztaltabb emberek, hogy én csak mindenkibe kapaszkodok. Nem! Igaz elfogadtam a segítséget, de soha nem kértem...
Azt is, hogy miért tettem meg, ha nem volt biztos? Mert az ember az érzéseit nem tudja irányítani!
Hogy nem tettem meg mindent? Lehet, de úgy gondoltam, hogy ketten mindent meg tudunk oldani.
Hogy mindenből tanulni lehet és kell? De milyen áron???
Túl rövid az idő Egy eséllyel kevesebb... És lehet, hogy nem is lesz több!
Csőd és kudarc...
És nekem volt igazam! Néha le kell szállni a földre! Nem lehet mindig repkedni!

1 megjegyzés:

  1. Minden új élethelyzet új lehetőséget hordoz magával... Nézd optimistán a dolgokat! Ehhez még repkedni sem kell... :-P

    VálaszTörlés