2014. január 30., csütörtök

Elképesztő

Ma jelentkeztem egy ismert elektronika gyárba. Voltunk 20-25-en. Számomra elképesztő, hogy kellett írni egy tesztet, ami pontosan egy általános iskola második osztály színvonalának felelt meg. Az, hogy 4 szakmám van és érettségiztem, senkit nem érdekelt. Ez az oktatásunk megcsúfolása! Sikeresen megírtam a tesztet és holnap, az az pénteken Kaposvárra megyek szerződést írni! 600000Ft a cél és elsöprök az Újvilágba! Ott nem kérdezik meg, hogy ki vagy, mi voltál és mit csináltál eddig... Szóval, engem ez ami itt van, már nem érdekel...
Ha csak nem tör rám a szerelem és megőrülök, ami lássuk be nálam előfordulhat! Mert még mindig várok valakire!!! De nem akar jönni!!!

2 megjegyzés:

  1. Épp ma velem is történt hasonló: jelentkeztem egy szakképzésre, ahová általános iskolai bizonyítvány volt a beugró. Tőlem nem fogadták el a diplomámat:)
    A teszt megírásához gratulálok!:) - ez azt is jelenti, hogy akárhány éves is vagy, még nem felejtettél el mindent:)

    VálaszTörlés
  2. A szenilitásom még hatalmasodott el bennem :)

    VálaszTörlés