2014. február 3., hétfő

Hét dolog magamról

Hajnalfürdő kért fel a játékra, amit nagyon szépen köszönök! Furcsa ez nekem és teljesen új is, de megbirkózom vele.
További hét személyt sajnos nem tudok megnevezni, mert még nem ismerek szinte senkit ebből a számomra új világból.

1. Alapvetően jóindulatú vagyok és 53 évesen is rettentően naiv, így sokszor dőlök be másoknak, akiket nem feltétlen a jó szándék vezet.
2. A történelem lapjait böngészve a második világháborúnál mindig elakadok. Ez az, ami legjobban érdekel, egy időben könyveket is gyűjtöttem a témáról.
3. Még szeretnék sok helyre eljutni a világban. Nem adom fel... Sosincs késő valamihez.
4. Borzasztó önfejű és makacs tudok lenni.
5. Pár éve megtaláltam életem szerelmét, de odafent úgy döntöttek, nem élhetünk le egymás mellett egy életet. A kezét fogtam, mikor örökre lehunyta a szemeit. Talán még egyszer...
6. Nagyon szeretem a sportot, régebben űztem is, ma már csak szemlélője vagyok az eseményeknek.
7. Napokat tudnék eltölteni egy terepasztal felett, akárcsak a gyerekek.

9 megjegyzés:

  1. Kislány koromban titokban mindig villanyvasútra vágytam, de sose találtam ott a karácsonyfa alatt.
    Neked volt?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem álltunk soha anyagilag úgy, hogy megtehettük volna. Talán pont azért tudok ácsingózni felett órákat, ha látok egyet!

    VálaszTörlés
  3. Hajnalfürdő: Bízok benne, hogy kellemes meglepődés volt! :)

    VálaszTörlés
  4. "sosincs késő valamihez" Ez de tetszik! eddig azt vallottam, sosincs késő semmihez:) mától javítok, köszi.
    valaki

    VálaszTörlés
  5. A semmihez nem kell semmi! :)(

    VálaszTörlés