2014. február 17., hétfő

Magyarok Amerikában...

Az Amerikában megéltekről.
Hat magyar emberrel kerültem közelebbi ismeretségbe. Öt nő és egy férfi arányban. Mélységes csalódás volt számomra, hogy mindenki a másik háta mögött beszélte ki a másikat... A magyar mentalitás ott is előjön!
A hölgyek, egy özvegyasszony kivételével mind férjnél vannak, persze úgy, hogy férjuram itthon tengeti az életét abból a hat-hétszáz ezer forintból, amit az asszony havonta hazaküld!
Fültanúja voltam egy telefonbeszélgetésnek. Elámultam!
Arról szólt, hogy az asszony társ mikor küldi már a lóvét... Semmi  "hogy vagy szívem?" vagy "mi újság?", csak az a k***a pénz, nem is beszélnek másról!!!
Persze a lányokat sem kell félteni... Mindegyiknek van barátja, van akinek kettő is... De az talán meg is érthető... Végül is egészséges nők... És a hormonok, ugye... azok vannak...

Tanulság:
Csak saját magadra számíts és ne bízz meg senkiben, ha belépsz az USA területére!
Ja! És nem árt, ha egy kicsit aljas vagy... vagy nagyon!!!

5 megjegyzés:

  1. Nekem úgy tűnik, könnyen hirdetsz ítéletet. Biztos, hogy mindegyikük történetét ismerted olyan mélységben, hogy pédául akár helyén tudd értelmezni azt az ominózus telefon beszélgetést?

    Én úgy tapasztaltam, a világból elsőként azt látom meg, amit meg akarok látni. Te hogy vagy ezzel?

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nem csak az leírtak miatt írtam amit írtam... Még tudnék mesélni pár dolgot... És a bőrömön is csattant az ostor... De erről inkább nem szólok...

    VálaszTörlés
  3. Sajnos a leírtak tények, nem először hallom. Olyantól is, aki már évtizedek óta kinn él... Most a széthúzásra gondolok. Tipikus jelenség magyarok közt a nagyvilágban is.
    De, talán ez leginkább arra a rétegre lehet jellemző, akiket csak a pénz hajt...

    A többit nem tudom, nekem szerencsére több az olyan ismerősöm, aki házasságban él kinn.

    Egyébként a férjeket ugyanolyan hibásnak látom. Itthon ülnek, többségük semmit nem csinál. Ha kiderülne bármi is, akkor jól feldühödnének, majd minden menne tovább... a pénz miatt. Valamit valamiért.
    Torz az egész.

    VálaszTörlés
  4. És ide vágysz annyira vissza???

    Amúgy gondolom az otthon maradt férjek is éppoly egészségesek és vannak hormonjaik, mint a kinn lévő asszonyoknak. Vagy netán rokkant mindahány?

    VálaszTörlés
  5. Azt nem tudom, egyikkel sem találkoztam.... Persze nem biztos, hogy mindenhol így van, de én ezeket éltem át... Volt benne szép is, nem is tagadom..Sőt...

    VálaszTörlés