2014. április 16., szerda

"AZ" esküvő

Kezdem ott, hogy J. a telefonba elmondta az instrukcióit: Gyere nyugodtan farmerben és polóban, senki sem fog kiöltözni! Persze mindenki kiöltözött csak én nem!!! Nem kell hozni semmi, csak gyere! Persze mindenki vitt valamit csak én nem!!!20 perc, max. fél óra az egész... Persze 6 óra helyett 6 óra 20-kor kezdődött el, és mivel az utolsó buszom 7.30-kor elment, így 7 órakor meg kellett lépnem... Ezért az lényegről lemaradtam!!! Ja, persze a tetejében még az eső is szakadt, úgy hogy a cipőmben is tocsogott a víz....
J.-vel  5 vagy 6 éve nem találkoztunk személyesen, hát volt egymásra rácsodálkozás! Nem tudom kettőnk közöl ki csodálkozott nagyobbat! Lehet, hogy J.!!! Amúgy szép volt az egész esküvő, de nekem még mindig egy kicsit idegen....
Egy adalék: Zoli brillirozott!!!!

1 megjegyzés:

  1. Mit a lényegről? Csak a gyűrűs részről.. :-)

    Szerintem kölcsönös volt a ledöbbenés. Te öregszel, én hízok. :-)

    VálaszTörlés