2014. április 18., péntek

A nagy találkozás

Szombatra (12-én) beszéltük meg a találkozást Budapesten. Kicsit tartottam tőle, hogy vajon milyen lesz és hogyan fogunk reagálni egymásra... Aztán hirtelen elszállt minden feszültség, első pillanattól olyan magabiztos lettem. A szemén még láttam némi feszültséget, de jó hatással voltam rá és kávézás közben már úgy beszélgettünk, mintha már régóta barátok lennénk.
Aztán lesétáltunk a Duna partra, élveztük a napsütést, a jó időt és egymást!
Sétáltunk, ücsörögtünk a Margitszigeten. Kávéztunk, ettünk perecet és rengeteget beszélgettünk!
Én nagyon rég éreztem magam ennyire jól! Számomra csoda volt az egész nap!!!
Hálás vagyok, hogy megkaptam tőle, amire már nagyon vágytam!
Én mindent meg fogok tenni, hogy ez érzés nagyon sokáig tartson!!!
Köszönöm H.F.

4 megjegyzés:

  1. :)
    Hogyne lettem volna feszült, mikor már az első pillanatban világossá lett, hogy ki az úr a háznál?:)
    Nagyon soká....?
    Nincs Idő Nélküled.

    VálaszTörlés
  2. Kedves vagy, de nem voltam és nem is akarok főnök lenni...

    VálaszTörlés
  3. Nem, nem voltál. És én sem.:) És így pont jó volt.

    VálaszTörlés