2014. augusztus 6., szerda


9 megjegyzés:

  1. Örülök ennek a blogsablonnak, a másikat annyira utáltam... :-)

    VálaszTörlés
  2. De annyira nem volt kedvemre való... megrendelésre készült, ennyi. :-)

    VálaszTörlés
  3. Így jársz, ha minden "hülyegyerekre" hallgatsz! :)

    VálaszTörlés
  4. Úhh, ez olyan repcsis duma... az ő szavajárása volt. Nem lehetne valami más szlogen? :-D

    VálaszTörlés
  5. Ez nem "repcsis"!Ez egészen tutira űrhajós, méghozzá 1969-ből. Armstrong mondta az űrközpontnak, amikor az Apollo-11 űrkompja leszáll a Hold felszínére! A "repcsis" csak koppintott!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerinted én ezt nem tudtam? Pontosabban, szerinted van olyan, aki ezt nem tudja? Hmm... Ráadásul 69-ben történt, július 20-án (mielőtt születtem). Még ezt is tudom. :-)
      (na jó, volt némi előnyöm, apukám csillagásznak készült, ezen nevelkedtem, köszönet neki)

      Szóval koppintósok vagytok mindketten... :-P

      Törlés
  6. Nem tudom észrevetted-e azt két kis bigyót az "A" és a "T" mellett?

    VálaszTörlés